לקראת מחזור 29: הפועל עכו – הפועל חיפה

  • בתוך

מחר, יום שבת בשעה 18:00 תתארח הפועל הפועל באיצטדיון טוטו בעכו למפגש תחתית מול האחרונה בטבלה, הפועל עכו. סרדל וסטיבן כהן צפויים לחזור להרכב, הקפטן קיאסנקאס ייעדר עקב צהובים. מאמן היריבה, שלומי דורה, יעלה בהרכב עם יוסי דורה, אמיר אבוניל ויובל אבידור. ביתר משחקי התחתית, תתארח הפועל פתח תקווה בבלומפילד אצל הפועל תל אביב, בעוד שאשדוד תצא למשחק חוץ בנתניה. מ.ס.רובי שפירא חיפה הבטיחה היום את עלייתה לליגה ב', לאחר שניצחה 1-0 את טירת הכרמל.

אתמול, חזרה בה פיפ"א מהחלטתה להוריד למ.ס.אשדוד את שש הנקודות שהורדו לה בשבוע שעבר. הקבוצה ספגה את עונש הפחתת הנקודות בעקבות האשמות לפיהן לא שילמה אשדוד את הכספים שהייתה חייבת לקבוצת קאדונה יונייטד הניגרית בשל העברתו של אמברוז לסלטיק, אך לאחר שהוכחה העברת התשלומים לקבוצה הניגרית, פיפ"א הודיעה הבוקר להתאחדות לכדורגל, כי הוחלט להחזיר לאשדוד את שש הנקודות.
בעקבות ההחלטה, עלתה אשדוד אל מעל הקו האדום ועברה אף את הפועל חיפה, כשלרשותה 28 נקודות.
הפועל חיפה ירדה אל המקום ה-12 עם 26 נקודות, ומתחת לקו האדום נמצאות הפועל פתח תקווה והפועל עכו כשלשתיהן 23 נקודות ליגה.

פרטים נוספים-הפועל עכו:
הפועל עכו נמצאת במקום האחרון בטבלה, ולרשותה 23 נקודות בדומה להפועל פתח תקווה אולם הפרש שערים רע יותר מהמלאבסים. המרחק בין עכו לחיפה עומד על שלוש נקודות, ואם המארחת תנצח מחר את המשחק באיצטדיון טוטו, היא תחלוף מעל לאדומים בטבלה בשל העובדה שלהפועל חיפה יש את יחס השערים הגרוע בליגה.

במהלך העונה נפגשו הקבוצות פעמיים בליגה. במשחק הראשון, שנערך במחזור הראשון באיצטדיון טוטו בעכו, לא השכילה אף קבוצה לנצח והמשחק הסתיים בתוצאת תיקו 1-1. כובש השער לאדומים היה מינדאוגאס קאלונאס, הקשר הליטאי ששוחרר בהמשך העונה. במפגש השני, במסגרת הסיבוב השני של ליגת העל, שנערך בסמי עופר, הסתיים בניצחון 1-0 לאדומים, זאת לאחר ששיחקו במרבית שלבי המשחק בעשרה שחקנים.

במחזור האחרון יצאה הקבוצה לקרב תחתית לוהט מול מועדון ספורט אשדוד. המשחק שנערך באשדוד הסתיים בתוצאה 0-0.

במועדון מתייחסים למשחק כאל מלחמת עולם, ובהנהלה יצאו בקריאה לאוהדים להגיע ולעודד את הקבוצה.
המאמן שלומי דורה רוצה את שלוש הנקודות מחר, שיעלו את הקבוצה לראשונה מזה זמן רב מעל לקו האדום, זאת במידה והפועל פתח תקווה תפסיד להפועל תל אביב בבלומפילד.
הבלם אדי גוטליב ייעדר מהמשחק עקב צבירת כרטיסים צהובים, ואת מקומו ימלא יובאנוביץ'.
בהרכב הקבוצה הצפונית יהיה ניתן לראות מספר אקסים של הפועל חיפה: הקשר יוסי דורה, ששימש כקפטן, החלוץ יובל אבידור ואמיר אבוניל, ששייך להפועל חיפה ונמצא בהשאלה.

פרטים נוספים-הפועל חיפה:
הפועל חיפה מגיעה למשחק כשהיא לא נמצאת במיטבה, והיא סופרת כבר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון.
לרשות המועדון 26 נקודות, 3 נקודות בלבד מעל להפועל פתח תקווה שנמצאת מתחת לקו האדום.
בקבוצה מודעים לחשיבות הרבה של המשחק מחר ומאמינים כי יהיה ניתן לצאת מעכו עם שלוש נקודות.
הבעלים, יואב כץ, נחת השבוע בארץ וערך שיחות אישיות עם שחקני הקבוצה במטרה לעורר בהם את המוטיבציה ולעזור להשאיר את הקבוצה בליגה. כץ מתכנן להישאר בארץ עד אשר תבטיח הקבוצה את הישארותה.

במחזור האחרון אירחו האדומים את הפועל תל אביב באיצטדיון סמי עופר. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד, אך מתפרצת של ת"א בדקות הסיום של המשחק העלתה את האורחים ליתרון 1-0 וקבעה את תוצאת המשחק, לאחר טעות קשה של השוער קובאר.

הבלם טדאס קיאנסקאס המוצהב ייעדר מהמשחק, והמאמן טל בנין יצטרך להחליט מי ישחק לצידו של אושרי רואש, כאשר האפשרות הראשונה היא הצבתו של אופק פישלר, שפתח בהרכב במשחק מול מכבי חיפה. האפשרות השנייה היא להסיט את מהראן אבו ריא לעמדת הבלם.
לירן סרדל, שלא שותף במשחק האחרון מול הפועל תל אביב עקב פציעה, יחזור להרכב, ככל הנראה לצידם של שוקרני ודג'אני. בקישור ההתקפי יחזור להרכב סטיבן כהן, שנעדר גם הוא מהמשחק האחרון.

תאריך: 18.04.2015
שעה: 18:00
איצטדיון: טוטו,עכו.
שופט: דניאל בר נתן.
שידור: אין.
מחיר כרטיס: 50 ש"ח מחיר אחיד.
הרכב משוער-הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, מושיקו מישאלוף, ברניסלב יובאנוביץ', דניאל בורחל, יוסי דורה, אמייה טגה, יאניס פאפטדופולוס. אחמד קאסום, אמיר אבוניל ויובל אבידור.
הרכב משוער-הפועל חיפה: פרסימאל קובאר, טוסיין ריקטס, אושרי רואש, מהראן אבו ריא, חיים מגרלשוילי, קובי דג'אני, רועי שוקרני, סטיבן כהן, אור אוסטוינד, חמדי סליחי ומהראן לאלה.

נוער
לאחר ההפסד הביתי 2-1 לעירוני קרית שמונה, תצא מחר קבוצת הנוער של הפועל חיפה לוולפסון, למשחק מול הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל לנוער. המשחק יחל בשעה 11:30.

Attachment

יש לך משהו להוסיף? נשמח לשמוע

(required)

(required)